sâmbătă, 2 martie 2013

Unghii Aztec - Aztec Nails

   Astazi am optat pentru o manichiura in doua culori, adaugand un imprimeu aztec.
   Today I chose a manicure in two colors, adding an aztec print.

   Ai nevoie de : Un lac de baza pentru a-ti proteja unghiile naturale, un lac negru si unul albastru pentru fundal, un lac transparent, vopsea acrilica alba, sclipici argintiu, strasuri negre, perlute albastre, o pensula subtire si un instrument pentru puncte.
   You need: A base coat in order to protect you natural nails, a black nail polish and a blue one for the background, a top coat, white acrylic paint, silver glitter, black strasses, blue pearls, a thin brush and a dotting tool.
   Eu am folosit : Farmec - Baza complex fortifiant, Rimmel London #080 si Farmasi #127 pentru fundal, Flormar pentru uscare rapida si extra stralucire si culoare acrilica alba de la BPS.
   I used: Farmec - Base coat fortifying complex, Rimmel London #080 and Farmasi #127 for the background, Flormar for quick dry and extra shine and white acrylic paint from BPS

   Pentru a rezista mai mult timp modelul, am aplicat baza pe intreaga suprafata a unghiilor, evitand atingerea cuticulelor cu oja:
   In order that the model to resist longer, I applied the base on the entire surface of the nails, trying to avoid to touch the cuticles with the nail polish:

Am facut fundalul unghiilor cu oja albastra si neagra:
I made the nails backround using the blue nail polish and the black one:

Pe unghia degetului mijlociu si mare am adaugat la baza cate un stras negru:
On the middle finger nail and the thumb nail I added a black strass at the bottom:

Iar pe cea de la degetul inelar am adaugat putin sclipici argintiu:
And on the ring finger nail I added a little silver glitter:

Cu oja neagra am facut fundalul unghiei degetului aratator, fara a acoperi lunula,  iar pe linia delimitatoare am adaugat cateva perlute albastre:
I made the index finger nail's background using the black nail polish, without covering the lunula, and on the delimiter line I added some blue pearls:

Pe unghia degetului mic am trasat o linie diagonala, folosind vopseaua acrilica si pensula subtire:
On the little finger nail I drew a diagonal line, using the acrylic color and the thin brush:

Am facut inca una paralela cu cea anterioara si alte doua care se intersecteaza cu primele. Intre acestea am desenat cateva liniute in diferite directii:
I made another line parralel with the first one and another two ones which intersect with the first ones. Between these I drew some little lines in different directions:


   La sfarsit am adaugat un strat subtire de oja transparenta pentru mai multa stralucire.
   At the end I added a top coat for extra shine.

26 de comentarii:

  1. Superbe! Mai ales degetul mic e perfect ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare deget in parte e frumos iar impreuna dau cel mai bine<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Another pretty design and tutorial. Love the aztec.

    RăspundețiȘtergere
  4. o alta manichiura superba, foarte frumos motivul aztec :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Superb :X imi place tare mult unghiuta mica!

    RăspundețiȘtergere
  6. This is very beautiful! I love how detailed your tutorials are.

    RăspundețiȘtergere
  7. Amazing perfect
    congratulation!!!!
    kiss

    http://esmaltenanega.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte interesant si reusit! :*
    Nicola http://foxxynico.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere