sâmbătă, 16 martie 2013

Unghii cu Punctulete - Dots Nails

   Astazi am ales sa imi fac din nou o manichiura cu model floral, folosind o combinatie de culori intre roz si verde pastel.
   Today I chose to make myself again a manicure with a floral model, using a color combination between pink and pastel green.

   Ai nevoie de : Un lac de baza pentru a-ti proteja unghiile naturale, un lac roz si unul verde pastel pentru fundal, un lac verde inchis si unul mov pentru model, un lac transparent, vopsea acrilica alba, sclipici roz, strasuri verzi, fluturasi fimo, un instrument pentru puncte si o pensula subtire.
   You need: A base coat to protect your natural nails, a pink nail polish and a pastel green one for the background, a dark green nail polish and a purple one for the model, a clear nail polish, white acrylic paint, pink glitter, fimo butterfly, a dotting tool and a thin brush.
   Eu am folosit : Farmec - Baza complex fortifiant, Elf #Mint Cream si Elf #Gum Pink pentru fundal, Elf #Teal Blue si Farmec #364 pentru model, Flormar pentru uscare rapida si extra stralucire si vopsea acrilica de la BPS.
   I used : Farmec - Base coat fortifying complex, Elf #Mint Cream and Elf #Gum Pink for the background, 
 Elf #Teal Blue and Farmec #364 for the model, Flormar for quick dry and extra shine and white acrylic paint from BPS.

   Pentru ca modelul sa reziste mai mult timp, am aplicat oja pentru baza, evitand atingerea cuticulelor:
   In order that the model to resist longer, I applied the base, without touching the cuticles:

Cu oja roz si cea verde pastel am facut fundalul unghiilor:
Using the pink nail polish and the pastel green one I made the nails background:

Pe unghia degetul mic am adaugat treptat putin sclipici roz:
On the little finger nail I added gradually a little bit of pink glitter:

Iar pe cea de la degetul mare si mijlociu, am pus cate un stras verde:
And on the thumb finger nail and the middle one, I put a green strass:


Pe unghia degetului inelar am facut punctulete verzi si unul mov, iar pe varful acesteia am adaugat un fluturas fimo:
On the ring finger nail I made greend little dot and a purple one, and on the corner I added a fimo butterfly:

Folosind pensula subtire si vopseaua acrilica alba, pe unghia degetului aratator am facut trei puncte si am trasat cateva liniute:
Using the thin brush and the white acrylic paint, on the index finger nail I made three dots and I drew some little lines: 

Interiorul floricelelor l-am facut cu oja verde inchisa, iar petalele cu oja roz si cu cea mov:
I made the inside flowers using the dark green nail polish, and the petals with the pink nail polish and the purple one:

   La sfarsit am adaugat un strat de oja transparenta pentru mai multa stralucire.
   At the end I added a top coat for extra shine.

28 de comentarii:

  1. Wooowwww :X:X m-am indragostit de floricelele tale, vreau si eu, neaparat imi fac :)) sper ca nu te superi :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult de tot :) Nu am de ce sa ma supar, dimpotriva..abia astept sa vad si manichiura ta :*

      Ștergere
  2. Ce superbe sunt!!! Ce perfect ai combinat modelele :)
    Daca nu te superi ca intreb, ojele de la elf le-ai gasit la Cluj sau le-ai luat din alta parte?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos.
      Eu le-am comandat de pe site-ul lor. Din cate stiu eu, in Cluj nu sunt produse Elf :)

      Ștergere
  3. whoa this is gorgeous, really like the colours used. Looks almost vintage.

    RăspundețiȘtergere
  4. you;ve got so many amazing ideas! looove it <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Sweet :) I love the floral accent ! They're perfect ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Supeeeeeer! Deci iti tot citesc posturile de ceva timp ...si....:"> vroiam sa te intreb cum aplici tu sclipiciul cu pensula evantai;;) ...niciodata nu am reusit! Super modelul:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult de tot :* In cazul in care sclipiciul este in sticluta (cum e cel din poza) il aplic direct, iar cu pensula evantai inlatur surplusul. Daca sclipiciul este in cutiuta il iau cu ajutorul pensulei, iar cand aceasta e miscata se pune sclipici pe intreaga suprafata a unghie. Daca ti-e mai usor, iti fac un filmulet demonstrativ pe care ti-l pot trimite pe mail :)

      Ștergere
    2. Aaaaaa:D gata am inteles! Pare destul de usor , urmatoare manichiura cu sclipici incerc sa o fac cu metoda asta :D te anunt ce-mi va iesi;))). Nu , nu ...nu cred ca e nevoie de filmulet:-? , daca nu reusesc ...va fi:)):">. Multumescccc:*

      Ștergere
    3. Cu mare drag. Abia astept sa vad manichiura ta :*

      Ștergere
  7. o.o! All your designs are amazing! Kiss!
    http://nsdmakeup.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  8. buna imi spui care sunt etapele care le folosesti in construcria unghiei?banuiesc ca dupa aia faci modelul..sunt incepatoare ms

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Modelele pe care le postez pe blog sunt facute pe unghiile mele (care sunt naturale). Daca vrei, iti pot spune care sunt pasii, insa mi-ar fi mult mai usor daca mi-ai trimite un mail.

      Ștergere