vineri, 5 aprilie 2013

Unghii Roz - Pink Nails

   De aceasta data am optat pentru o manichiura foarte simpla, realizata intr-o singura culoare cu accente argintii.
   This time I chose a very simple manicure, realized in one color with silver accents.

   Ai nevoie de : Un lac de baza pentru a-ti proteja unghiile naturale, un lac roz pal pentru fundal, un lac transparent, sclipici argintiu, strasuri argintii, perlute argintii, fundite argintii, o pensula subtire si un instrument pentru puncte.
   You need: A base coat to protect your natural nails, a pink nail polish for the background, a clear nail polish, silver glitter, silver strasses, silver pearls, silver bows, a thin brush and a dotting tool.
   Eu am folosit : Farmec - Baza complex fortifiant, Farmec #20 pentru fundal si Flormar pentru uscare rapida si extra stralucire.
   I used: Farmec - Base coat fortifying complex, Farmec #20 for the background and Flormar for quick dry and extra shine.

   Am aplicat un strat de baza pe intreaga suprafata a unghiilor pentru ca modelul sa reziste mai mult timp:
   I applied a base coat on the entire surface of the nails in order that the model to resist longer:

Iar fundalul l-am facut cu oja roz pal:
And for the background I used the pale pink nail polish:

Pe unghia degetului mic am adaugat un stras argintiu la baza, iar pe cea de la degetul mare le-am adaugat imprejurul cuticulei:
On the little finger nail I added a silver strass at the bottom, and on the thumb nail I added them around the cuticle:

Inainte ca oja sa fie uscata, pe unghia degetului aratator am pus sclipici argintiu, iar surplusul l-am inlaturat folosind pensula evantai:
Before the nail polish was dry, I put a little bit of silver glitter on the index finger nail, and I removed the surplus using the fan brush:

Pe cea de la degetul mijlociu am adaugat la baza putina oja transparenta, iar apoi fundita argintie:
On the middle finger nail I added at the bottom a little bit of clear nail polish, and then I put the silver bow:

Am pus treptat putin sclipici argintiu pana la jumatatea unghiei de la degetul inelar, dupa care am adaugat cateva strasuri argintii si perlute argintii fara o ordine anume:
I put gradually a little bit of silver glitter on half of the ring finger nail, and after that I added random some silver strasses and silver pearls:

   La sfarsit am adaugat un strat de oja transparenta pentru mai multa stralucire.
   At the end I added a top coat for extra shine.

35 de comentarii:

  1. Ohh pretty, I really like that pink nail polish. I try looking for a pink polish like that a lot, i end up with bright neon hot pink ones lol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm glad you like it. For me, it was also difficult to find it and it's the only pale pink nail polish that I found.

      Ștergere
  2. This pink polish looks really nice with silver accents :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Manichiura asta e asa dragalasa, imi place la nebunie nuanta ojei :X

    RăspundețiȘtergere
  4. An ideal manicure for a little princess :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi!

    Soooooo preciuos! The silver glitters remind me an OPI nail polish...

    I'm following you (numero 362) and I hope you'll come to see my blog too ^_^

    Many kisses!
    Beatrice

    http://lebeatrici.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow! This nail art is amazing!! So gorgeous!!!

    =D
    Rock ur Nails!
    rockuroutfit.blogspot.com.br

    RăspundețiȘtergere
  7. OMG !!! so cute and girly :) i looove it <3 :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe sunt unghiile.As vrea sa te intreb unde ai gasit acea fundita?

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt obsolut adorabile insa am o nelamurire mai exact toate "accesoriile" unghiei stau la locul lor doar cu lac? Nu cad? Popici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Eu nu am avut nicio problema, insa trebuie ca oja in care sunt adaugate aceste fundite sa fie complet uscata :*

      Ștergere