marți, 12 noiembrie 2013

Unghii cu Inimioara Metalica - Heart Studs Nails

   Daca acum cateva zile am folosit tintele rock primite de la KKCenteHk, pentru manichiura de astazi le-am ales pe cele in forma de inimioara.
   If a few days ago I used the rock studs received from KKCenterHk, for today's manicure I chose the heart shaped ones.

   Am avut nevoie de : Un lac de baza pentru a-mi proteja unghiile, un lac roz pal si unul alb pentru fundal, un lac negru si unul galben pal pentru model, un lac transparent, o pensula subtire si inimioare metalice.
   I needed : A base coat to protect my nails, a pale pink nail polish and a white one for the background, a black nail polish and a pale yellow one for the model, a top coat, a thin brush and heart studs.
   Eu am folosit : Farmec - Baza complez fortifiant, Farmec #20 si Farmec #50 pentru fundal, Rimmel London #800 si Astor #240 pentu model si inimioare metalice de 4 mm de la KKCenterHk.
   I used : Farmec - Base coat fotifying complex, Farmec #20 and Farmec #50 for the background, Rimmel London #800 and Astor #240 for the model and heart studs of 4 mm from KKCenterHk.

   Am aplicat un strat de oja pentru baza, astfel incat modelul sa reziste mai mult timp:
   I applied a base coat, in order that the model to resist longer:


 Am facut fundalul unghiilor, folosind cele doua oje:
I made the nail's background, using two nail polishes:

Pe unghia degetului mijlociu, am adaugat o inimioara metalica in zona lunulei:
On the middle finger nail, I added a heart studs in the lunula area:

Iar pe cea de la degetul inelar, am facut un model aztec, format din linii curbe si drepte de diferite culori:
And on the ring finger one, I made an aztec model, formated by curved and right lines of different colors:

   La sfarsit am adaugat un strat de oja transparenta. In plus, folosind codul 'Claudia' veti beneficia de o reducere de 10% pentru toate produsele KKCenterHk.
   At the end, I added a top coat. Furthermore, using the code 'Claudia' you will get 10% discount for the all KKCenterHk products.

26 de comentarii:

  1. Oh, i can see you're in love with studs lately just like me:)
    Your mani's great and a ring finger just rocks!:)
    I think, i'll come to Romania, find you and ask you to do something on my nails:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă manichiura !
    Atent lucrată, feminină.
    Îmi place !

    RăspundețiȘtergere
  3. great job dear, the manicure looks awesome :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Waw this look soooo sooo cute!
    Btw I nominated you for the Versatile Blogger Award on my blog
    http://lagazellenails.blogspot.com/2013/11/the-versatile-blogger-award.html
    Love,
    Stef

    RăspundețiȘtergere
  5. imi place foarte mult cum ti-a iesit modelul aztec :)

    RăspundețiȘtergere
  6. beautiful mani ;)
    Thanks for invitation ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Very cute nail art, the heart stud is lovely :)
    Thank you for the comment on my blog!

    RăspundețiȘtergere